Mysig födelsedagsmiddag!

Vi tog oss en mysig tur på stan innan vi mötte upp Pappa och Maria och gick in på Hard Rock Café och tog oss en fördrink följt av tvårätters.
Riktig mysig pub/bar/restaurang, som du verkligen borde besöka om du är i krokarna!
 
Vi hade otur och fick en riktigt jävla bitterfitta som servitris, halva mitt kött var senor och hon kunde inte ge mig en creme brulee (värde 75 spänn) som kompensation men 100 kr avdrag på biffen gick tydligen bra! Hur tänkte du där liksom?
 
Jaja, inget ont mot Hard Rock men du, jag vet vad du heter.
 
Efter middagen så skildes vi åt vid Valand och vi tog vagnen hem och dom fortsatte mot Scandinavium för att kika på Jerry Williams.
Är det pinsamt att inte veta vem han är? 
Skyller på att jag är för ung ;)
 
Tropical Rock, Try it!
Supergod! Ananasjuice, Bananlikör, Midori, och Raspberry Vodka!

Kommentarer
Postat av: Sara Holgersson

Har du slutat bloggat? ;( Saknar att läsa om ditt intressanta liv!

Svar: Hej! Ja jag fick liksom ingen respons på det jag skrev så det ligger på is.Men när jag får sånnahär kommentarer så får jag verkligen tillbaka lusten igen :)

Tack så mycket!
Kram
Zophye

2014-02-10 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye