Godkväll kära ni!

Ligger här och försöker sova men det går ungefär lika bra som vanligt. Så jag kan väl lika gärna berätta om min dag!

Klockan ringde vid halv sju och eftersom vi är så förbannat bra på att snooza så vart det ganska bra med marginal.
Snickarn kom inramlandes vid 8.00, ett till exempel på att snickare e kassa på att hålla tider! (Ja, dedär var en pik till dig farsan) ;) han skulle vart här vid 07.30.

Efter det la jag mig i soffan och kramade om Misty i några timmar tills ungefär kl 11 då jag drog mig till stan för ett par jobb och ett besök hos sjukgymnasten för lite avspänning. Måste allvarligt talat lära mig att spänna av och varva ner. Sjukt svårt!

Sushi på det som vanligt!

Sen åkte jag hem o gick promenad med Misty och stressade sen iväg till volontärutbildningen.
Lärde mig sjukt mycket!
Träffade massor med sköna människor och gjorde massa övningar som var riktigt nyttiga och bra! :)

Nu har jag packat klart till klätterhelgen i Tranås och är på god väg att däcka.

Hade bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye